#3 If I Had to do Karaoke, this would be the song I’d choose

Elliot Yamin – Wait For You

“I never felt nothing in the world like this before
Now I’m missing you and I’m wishing that you would come back through my door
Why did you have to go?
You could have let me know
So now I’m all alone.

Girl you could have stayed but you wouldn’t give me a chance
With you not around it’s a little bit more than I can stand
And all my tears they
Keep running down my face
Why did you turn away?

So why does your pride make you run and hide?
Are you that afraid of me?
But I know it’s a lie what you keep inside
This is not how you want it to be

So baby I will wait for you
‘Cause I don’t know what else I can do
Don’t tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
If you think I’m fine it just ain’t true
I really need you in my life
No matter what I have to do I’ll wait for you

It’s been a long time since you called me
(How could you forget about me)
You got me feeling crazy (crazy)
How can you walk away,
Everything stays the same
I just can’t do it baby

What will it take to make you come back
Girl I told you what it is and it just ain’t like that
Why can’t you look at me,
You’re still in love with me
Don’t leave me crying.

Baby why can’t we just start over again?
Get it back to the way it was
If you give me a chance I can love you right
But you’re telling me it won’t be enough

So why does your pride make you run and hide
Are you that afraid of me?
But I know it’s a lie what you’re keeping inside
That’s not how you want it to be

Baby I will wait for you
Baby I will wait for you
If it’s the last thing I do

I’ll be waiting”

Lagu ini selalu hadir di setiap moment-moment hati ku remuk dan meleyot.😛 Habisnya gimana ya bok pasti deh tiap orang yang habis putus (apa gue doang?!) pasti ngerasanya “Gila…. kenapa musti kaya gini sih? Dia yang terbaik bla bla bla bla…. GUE CINTA MATI!!!” Aduh cinta mati banget, em? Itu dulu pas masih lugu. Hahaha. Sekarang? Kalo dia emang sayang dan yang terbaik dari Tuhan pasti dia mau mempertahankan hubungan kita berdua, kenyataannya?  Gak kan? Yaudah, bye. Sayonara. Gue pun baru sadar ini setelah si T ceramah “Eh Monce! Kita musti ngejajal 1000 kodok dulu baru bisa ketemu pangeran supaya jangan terjebak sama kodok burik berparas pangeran nantinya!”

(((KODOK BURIK BERPARAS PANGERAN)))

😆😆😆

Itu perumpamaan aja loh ya, Monce tetap Monce loh. Inget di jidat gue ada tattoo glow in the dark “SISSY LAHIR BATIN”. #dipertegas😀

Ngomongin karaoke, biasanya orang pilih lagu yang menjurus curhat colongan dan sudah bisa dipastikan nyanyinya sampe merem-merem melek. Kapan lagi mak menyuarakan isi hati secara bebas dan lepas? Hahaha. Tapi gue sarankan jangan pernah lo lakukan karaoke sama gebetan lo. Kenapa? Kalo suara lo tipe-nya kaya gue (re:datar-sepanjang-kenangan) mending jangan! Takutnya dese ilfil mak. Ya sama temen yang udah bertahun-tahun temenan aja akik nyanyi mereka dengerinnya ketawa-ketawa elus dada di awal, begitu reff sampe akhir semua pura-pura tidur terlelap. Itu temen loh, apalagi gebetan?😛 Mau nolak ikutan nyanyi tapi gue udah ikutan bayar masa gak ikutan nyenyong?!?! #ogahrugi

Monica Krisna

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s